Én-márka és karrier- 2013/2

890 Ft

Cikkszám: 2013/2 Kategóriák: , Címkék: , ,

Leírás

Tartalomjegyzék

Dobos Elvira: Személyes kompetenciák, személyes márka, karrier – Szerkesztői bevezető

HÁTTÉR
Pintér Csaba: Back to work. Megváltozott munkaképességűek kompetenciafejlesztése tréninggel és coachinggal
Márton-Koczó Ildikó – Papp Eszter: A személyes márkáról
Nagy Zsolt: Hogyan kezdd el sikeres én-márkád felépítését?
Siklós Barbara: Én-márka és karrier
Vass Andrea: Én-márka és karrier

KUTATÁS
Dr. Schadt Mária – Dr. Péntek Eszter: A nők ipari kutatás-fejlesztésben való részvételét elősegítő eszközök adaptálhatósága Magyarországon – egy kérdőíves vizsgálat alapján
Pintér Alexandra – Dobos Elvira – Örvényesi Rita: Én, márka? A Magyar Coachszemle körkérdésének eredményei
Frei Kitti: Miből áll a coach személyes márkája?

IRÁNYOK
Kovács Judit Erzsébet: Régi-új lehetőségek a coachingban. Vonjunk be a folyamatba néhány lóerőt!

VÉLEMÉNY
Ruszák Miklós: Női karrier? – Gondolatok két tudományos rendezvény kapcsán

AJÁNLÓ
Örvényesi Rita: Egy coaching szemléletű marketinges, illetve marketing szemléletű coach szubjektív könyvajánlója

INTERJÚ
Interjú Dr. Damian Goldvarggal, az ICF Global Board elnökével
A saját gyökereink a legfontosabbak – Interjú Molnár-Bánffy Katával

SZERZŐINKRŐL