Konfliktus, empátia, kommunikáció – 2013/4

890 Ft

Cikkszám: 2013/4 Kategóriák: , Címkék: , ,

Leírás

Tartalomjegyzék

A Magyar Coachszemle küldetése
Kovács Petra: Minden pillanatban kommunikálunk – Szerkesztői bevezető

HÁTTÉR
Gyenis Gabriella – Pappné Zomi Tímea: Úton az összhang felé,. Hogyan kezeljük hatékonyabban a konfliktusainkat a munkahelyünkön?
Barnóczki Annamária: NEM-et mondás művészete
Gondolatok az asszertív kommunikációról
Esperger Zsófia: Konfliktus, különbözőség, kiszolgáltatottság a családban evolúciós pszichológus és családi mediátor szemmel
Szilvágyi Beatrix: „Hallod amit mondok?”
Balogh Emese: Színház az egész világ
Márton Mónika: Képzeld el, hogyan nőtt fel!

IRÁNYOK
Gill Rita: Kommunikáció, empátia, konfliktuskezelés a „Rehabilitáció, Érték, Változás (RÉV)” modellprogram segítségével
Csetneki Csaba: Empátia, konfliktus, kommunikáció a versenycoachingban

KUTATÁS
Dobos Elvira: Vizuális kifejezésmódok és kommunikáció az online közösségi térben

VÉLEMÉNY
Örvényesi Rita: Hétköznapi félreértéseink. Gondolatok Örkény István: Sokszor a legbonyolultabb dolgokban is jól megértjük egymást, de előfordul, hogy egészen egyszerű kérdésekben nem című egyperceséről
Komjáti Viktória – Kovács Petra: Hol a helyem a világban?
Beszámoló a Kultúrák Közötti Kommunikáció Találkozóról
Filius Ágnes: Szubjektív beszámoló a Coaching Campről

INTERJÚ
„Bár többet foglalkozna a társadalom mindannyiunk jóllétével” – Interjú Sara Groffal, a Florida State University kutatójával

SZERZŐINKRŐL